Dieta dla kobiet karmiących

0
51

Całą ciążę dbałyśmy o siebie wiedząc, że część ze spożywanych produktów to budulec naszego maleństwa. Po porodzie prawidłowe odżywianie jest również bardzo wskazane, zwłaszcza kiedy mama karmi swojego maluszka piersią. Dieta dla kobiet karmiących piersią powinna być zróżnicowana, ale i bardzo zdrowa. Po pierwsze- bogata w źródła białka. Po drugie- powinna zawierać duże ilości nienasyconych kwasów tłuszczowych, których źródłem będzie oliwa z oliwek lub olej kukurydziany. Nie można zapomnieć też o źródłach naturalnych witamin- a więc świeżych owocach i warzywach. Młoda mama musi bardzo dbać o siebie jednocześnie dbając o swojego maluszka.
A co jeśli chodzi o biust po ciąży? Niestety traci on na swojej jędrności, skóra zaczyna wiotczeć a biust robi się obwisły. Ale są sposoby, aby znów nabrał idealnych kształtów sprzed ciąży. Po pierwsze należy dobrze dobrać stanik. Jędrność skórze na naszych piersiach przyniosą też naprzemienne prysznice. Najpierw przyjemny ciepły, a następnie znacznie chłodniejszy. I tak co wieczór przez kilkanaście dni. Naprawdę zobaczymy poprawę! Warto też wykonywać masaż piersi z użyciem olejku lub oliwki- masaż pobudza krążenie.
Matki karmiące powinny także zainwestować w kompleksy witamin i minerałów, aby dostarczać ich jak największe ilości swojemu organizmowi. Odżywki dla matek karmiących. Co warto kupić? Na pewno nie sugerujmy się kolorowymi reklamami w czasopismach, lecz skorzystajmy z porady lekarza lub farmaceuty. Odżywki dla matek karmiących powinny być kompleksem witamin wzbogacającym dietę mamy i tym samym maluszka.

www.juniorhandling.pl/

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here