Dzieci w reklamach.

0
59

Dużo jest różnych reklam, gdzie głównymi bohaterami, są właśnie dzieci. Nieraz zdarza się tak, że są to jeszcze malutkie dzieci, które jeszcze nie wiedzą dokładnie co się dookoła nich dzieje, a już występują w reklamach. Większość reklam jest z dziećmi w wieku szkolnym, bo reklamują, a to przybory szkolne, a to soki, czy jakieś jedzenie typowo dziecięce. Do reklam z zupkami i innymi takimi produktami dla malutkich dzieci, brane są właśnie takie dzieci, które jeszcze nawet czasami nie potrafią chodzić. Ciężko jest stwierdzić, czy udział dziecka w reklamie jest dobry, czy zły. Jeśli dziecko nie będzie miało później problemów z przystosowaniem się do rzeczywistości, nie będzie bardzo jakoś sławne po tej reklamie, że zacznie mu się to bardziej podobać, niż chodzenie do szkoły, czy będzie zaniedbywał przez to swoje obowiązki to jest zły wpływ i szkodliwy dla dziecka, jego rodziców, jak i rówieśników. Przed wystąpieniem dziecka w reklamie, jeśli jest ono w wieku szkolnym i już rozumie, co będzie tam przedstawiało i do czego służy reklama, dobrze jest mu dać jakieś reguły, które ma przestrzegać w czasie nagrania reklamy, jak i po jej wyemitowaniu. Tak, żeby dziecko nie żyło tylko reklamą, ale żeby umiało się cieszyć swoim debiutem, jednocześnie nie zaniedbując swoich obowiązków. To już leży w kompetencjach rodziców, by to wszystko uświadomili swojemu dziecku i by tego pilnowali dla jego dobra jak i dla spokoju całej rodziny i ochrony przed niepotrzebnymi sytuacjami.

www.szumski.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here