Jak powinna wyglądać informacja handlowa?

0
197

Spam to zjawisko powszechne. W zasadzie trudno wyobrazić sobie internet bez spamu. Jeżeli nadawca wiadomości nie chce, aby jego e-mail odbierany był jako spam, musi przestrzegać kilku reguł odnośnie elementów składowych e-maila handlowego, które nakreśliła ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Informacja handlowa musi być wyraźnie oznaczona, tak aby czytelnik nie miał wątpliwości, że e-mail, który otrzymał jest informacją handlową. Powinna zawierać oznaczenie przedmiotu, który ją rozpowszechnia, adresy e-mail, wyraźny opis form działalności promocyjnej, co oznacza, że musi zawierać informację o obniżkach, nieodpłatnych świadczeniach pieniężnych lub rzeczowych lub innych korzyściach związanych z reklamowanym towarem. Z informacji handlowej odbiorca musi dowiedzieć się w jaki sposób może skorzystać z promocji. Niezbędnym składnikiem informacji handlowej jest określenie zakresu odpowiedzialności stron, w szczególności ostrzeżenia i zastrzeżenia, np.:nadawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody związane z ryzykiem walutowym lub nadawca nie ponosi odpowiedzialności, za fakt, że które produkty mogą się różnić wyglądem od zdjęć. Zastrzeżenie, o którym musi wiedzieć czytelnik może dotyczyć, np.: ilości osób, które będą brały udział w promocji, np.: pierwszych 600 osób, które wyślą sms-a z podanym kodem. Internauta z informacji handlowej musi dowiedzieć się na jaki czasu przewidziane są rabaty i których produktów dotyczą.

www.neo-plus.pl/

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here