Media dla dziennikarzy

0
67

Na polskim rynku mediów wszelkiego rodzaju pojawia się, co raz więcej czasopism, portali internetowych czy też innych form kontaktu z różnymi branżami. Uszczegółowienie mediów to proces niezwykle widoczny nie tylko w Polsce, ale także na całym świecie. Praktycznie tylko takie media są w stanie przetrwać na rynku i skutecznie ze sobą konkurować. Tworzą je dziennikarze i chyba w podziękowaniu za ich stałą i wytrwałą pracę wydawcy postanowili przygotować prasę i portale internetowe branżowe. Teraz dziennikarze są w stanie tak jak inne zawody przeczytać o swoich osiągnięciach i porażkach w branżowej prasie, która traktuje tylko o nich i zajmuje się poważniejszymi tematami niż kolorowe pisma. Jest to również prasa bardziej fachowa, która jest w stanie podpowiedzieć nowe pomysły oraz pomóc przy realizacji obecnych projektów. W ten sposób dziennikarze nie pozostają sami sobie i mają świadomość, że ich praca jest potrzebna a poprzez zakup określonego typu lektury prasowej zwykły czytelnik chce ją jeszcze dogłębniej sprawdzić i przeanalizować. Być może taka sytuacja pozwoli na uzyskania większej wiedzy przez dziennikarzy internetowych często pracujących w zawodzie bez żadnych zawodowych kwalifikacji.

www.ideainteractive.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]
PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułDziecięce problemy
Następny artykułKonflikt szkolny

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here