O marketingu internetowym

0
231
O marketingu internetowym

Według statystyk rynek marketingu internetowego należy do najbardziej dynamicznych i najlepiej się rozwijających sektorów. Reklama w Internecie już jakiś czas temu wyszła z chałupniczego lub na pół chałupniczego stadium rozwoju, i obecnie jest integralnym składnikiem oferty każdej nowoczesnej agencji marketingowej.

Jednak, oprócz dużych agencji reklamowych, które zajmują się marketingiem w internecie, nadal istnieje dużo możliwości skorzystania z usług reklamowych mniej „profesjonalnych“. Pojawia się więc pytanie, na ile taka mniej „profesjonalna“ reklama, będąca dziełem poszczególnych freelancerów, może być skuteczna oraz czy jej skuteczność jest porównywalna ze skutecznością kampanii reklamowych, opracowywanych przez duże, profesjonalne agencje marketingowe. Sprawa jest dość skomplikowana i brak tutaj jakichś obiektywnych danych, które mogłyby przesądzić o racji jednego czy drugiego stanowiska, wydaje się jednak, że w wielu przypadkach taka reklama, będąca dziełem „amatorów“, niczym nie różni się od tego, co wykonują duże, profesjonalne agencji, poza oczywiście ceną, która jest o wiele niższa.

www.biblioteka.edu.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here