Oszczędzanie przez programy cash-back – co warto wiedzieć?

0
55

To jedna z najnowocześniejszych metod, jeśli chodzi o różnego rodzaju programy oszczędzania dostępne na naszym rynku. Nowoczesnych pod kątem samej formy, bo zasada ich działania jest w zasadzie znana od wielu lat. Cash back, czyli programy oparte o zwracanie części wydanych środków za różne zakupy. Czy tak naprawdę jest to opłacalne i co należy wiedzieć, by móc maksymalnie korzystać z tych rozwiązań? Czy może jest tak, że mamy do czynienia z formułą raczej naciąganą i sztucznie pompowaną marketingowo? W niniejszym wpisie poszukamy odpowiedzi na to pytanie.

Cash-backi zaczęły być coraz bardziej popularne w miarę tego, jak rozwijały się w Polsce sklepy internetowe. Płatności w różnych systemach online, po pierwsze zaskarbiły sobie sympatię użytkowników, bo stały się bardzo wygodnym sposobem realizowania transakcji. Dzięki temu, w dużym skrócie, zaczęliśmy oszczędzać podwójnie. Bo po pierwsze oszczędziliśmy czas, płatności online były bowiem bardziej sprawnie zorganizowane niż transakcje gotówkowe. No i wreszcie, wszedł przecież cash-back. O co chodzi? O to, że za każdy zakup dokonany z użyciem karty w programie cash-back, na Twoje konto wraca część środków. Swego czasu niezłą rewolucję dzięki takiemu zabiegowi, wywołał na rynku usług bankowych Alior Sync. Konto tego banku było rewolucyjną na polską skalę w tamtym momencie, formułą zwrotu wydanych środków za transakcje internetowe, na poziomie 5%. Miało to gigantycznie pozytywne konsekwencje marketingowe. Ludzie po prostu pokochali konto Alior Sync. I nie ma się czemu dziwić, bo jeśli chodzi o cash-backi w naszym kraju, był to pierwszy tak świetnie zorganizowany patent na promowanie oszczędzania.

Jeśli chodzi o zakupy internetowe, ich regularne wykonywanie wiąże się z różnymi profitami. Bo z jednej strony mamy dostęp do produktów w wielu miejscach, które umożliwiają znalezienie konkretnego przedmiotu w najlepszej cenie. Co więcej, coraz więcej internetowych sklepów kusi dzisiaj różnymi innymi zaletami. Trzeba podkreślić, że taki rozwój wypadków będzie z pewnością stanowić kierunek rozwoju dla całego mnóstwa branż. Z perspektywy klientów ma to swoje plusy.

Mamy dzisiaj do czynienia z całym mnóstwem udogodnień dla konsumentów. Sklepy zaczynają coraz bardziej zabiegać o nawiązywanie wartościowych relacji. Tym samym trzeba zdecydowanie podkreślić, że klient przestał być już tylko osobą, która ma zapłacić za produkt czy usługę. Teraz to jednostka, która ma większy wpływa na to, w jaki sposób prezentują się oferty. W końcu produkty czy usługi, mają za zadanie rozwiązywać określone problemy. Jest potrzeba, jest decyzja zakupowa, jest rozwiązanie.

www.interactiveart.pl/

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here