Witamina D czerpana z natury

0
166
witamina d
fot. Pixabay.com

Wszyscy kojarzymy witaminę D ze słońcem. Oczywiście, słusznie. Jednak nie jest do jedyne źródło dostarczania jej do naszych organizmów. Dowiedz się po jakie produkty należy  sięgać, żeby uzupełnić niedobory, szczególnie odczuwalne po zimie.

Przeczytaj też: http://www.manukazdrowie.pl/naturalna-witamina-d/

Gdzie szukać witaminy D?

Wbrew pozorom, witamina ta znajduje się w wielu produktach. Oczywiście, możemy sięgnąć po gotowe suplementy, jednak wcześniej warto skonsultować się z lekarzem i opracować plan działania. Warto włączyć do naszej codziennej diety więcej ryb. Najzdrowsze będą oczywiście pieczone lub duszone, z małą ilością soli. Nie zapominajmy o jajkach, serach dojrzewających oraz olejach tłoczonych na zimno. Najwięcej witaminy D organizm jednak wyprodukuje sam. Jedyne co musimy zrobić to przebywać więcej na świeżym powietrzu nie zapominając o nakryciu głowy i stosowaniu dobrych filtrów słonecznych by uniknąć poparzeń oraz zapobiegać przedwczesnemu starzeniu się skóry.

Wpływ witaminy D na organizm

Witaminy z grupy D świetnie działają między innymi na układ kostny oraz odpornościowy. Dodatkowo poprawia nasze samopoczucie, dodaje energii i zachęca do aktywności co bez wątpienia daje same korzyści. W słoneczny dzień warto wybrać się na spacer czy usiąść na chwilę na balkonie czy w ogródku . Jeśli wciąż nie odczujemy pozytywnych skutków mimo odpowiedniej diety i odpowiedniej ilości słońca, warto rozważyć przyjmowanie suplementów.

Przeczytaj też: http://www.zdrowieinatura.pl/wybierz-sie-do-drogerii-bez-wychodzenia-z-domu-zakupy-online/

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here