Reklama internetowa to taki rodzaj działań marketingowych, które operują na wykorzystaniu medialnych możliwości Internetu w celu podniesienia swoich wyników finansowych. W związku z tym klientami firmy korzystającej z reklamy internetowej są wyłącznie te osoby, które na bieżąco korzystają z omawianej formy kontaktu ze światem. Największą grupę użytkowników internetowych stanowi młodzież. To oni przeglądają różnorodne strony internetowe oraz korzystają z różnorodnych portali online. Oni również poszukują ciekawych propozycji sklepów internetowych. Reklama internetowa powinna zatem być skierowana, przede wszystkim, do nich. Wszelkiego rodzaju produkty młodzieżowe oraz artykuły niezbędne w codziennym życiu młodzieży stanowią podstawową grupę reklamodawców internetowych. Z Internetu korzystają również firmy prywatne oraz publiczne jednostki urzędowe. Pracownicy odpowiednich działów poszukują w nim rozwiązań dotyczących występujących, w firmie, zapotrzebowań. Przedsiębiorcy zatem są drugą grupą klientów internetowych działań marketingowych.
Do kogo kierowana jest reklama internetowa
[Głosów:0 Średnia:0/5]