To, czy firmy odnoszą sukcesy, czy nie w dużej mierze zależy od zespołu, który na ten sukces ma wspólnie pracować. Aby jego praca była efektywna niezbędny jest do tego jasny model zarządzania informacjami. Co oznacza to w praktyce. Przede wszystkim to, ze informacje powinny docierać do poszczególnych pracowników na czas, nigdy po czasie, dlatego trzeba opracować procedury, które będą odpowiadały za obieg informacji i te procedury wdrożyć. Nie każdy pracownik musi o wszystkim wiedzieć, aby efektywnie pracować i wykonywać swoje zadania, dlatego powinniśmy zadbać o to, aby poszczególne informacje trafiały do właściwych osób z pominięciem co niektórych, dla których będą stanowiły zbędny szum komunikacyjny. Informacje to bardzo wielka wartość w firmie i na to trzeba wyczulić pracowników. Z punktu widzenia prowadzonej działalności warto ustalić, które z informacji powinny mieć jakie priorytety, z pewnością będzie to pomocne w późniejszym zarządzaniu tymi informacjami.
Jak zarządzać informacjami w firmie
[Głosów:0 Średnia:0/5]