Przechodząc się po sklepach, co jakiś czas możemy natknąć się na wielkie hasła z napisem promocja, bądź wyprzedaż. Firmy usługowe raz na jakiś czas zachęcają do skorzystania z ich usług za darmo. Czy jest to jednak opłacalne dla naszej firmy ? Oczywiście, ze tak. Akcje takie przyciągają rzesze klientów, szczególnie nowych na których najbardziej nam zależy. Jest bardzo duża szansa, że osoba która skorzysta z naszej usługi za darmo, przyjdzie kolejny raz a w dodatku przekona do nas swoich znajomych, dzięki czemu grono odbiorców naszych usług powiększy się. Już nawet kilka nowych osób regularnie korzystających z naszych usług, może znacznie zwiększyć nasze zyski. Oczywiście promocje takie wiążą się z dużymi kosztami w postaci braku zysku z danego dnia, czy zainwestowania w akcję reklamową która poszerzy nam grono odbiorców jednak mimo wszystko warto raz do roku przeprowadzić taką akcję. W perspektywie rocznego bilansu finansowego wyjdzie nam to na dobre.
Rabaty – czy jest to dla nas opłacalne.
[Głosów:0 Średnia:0/5]