A kiedy nagle na rynku pojawiają się słabe i bankrutujące marki robiące przede wszystkim od lat luksusowe samochody, można je bardzo tanio wykupić i całkowicie przejąć, zainwestować w nie swój kapitał i doprowadzić z powrotem do rewelacyjnych wyników. Sukces wielu gigantów rynku motoryzacyjnego oparty został przede wszystkim o wielkie zapotrzebowanie ludzi do aut średniej klasy. Pamiętać trzeba przecież, że ludzie najbiedniejsi tak samo jak ci najzamożniejsi, stanowią jedynie jakiś mały odsetek globalnego społeczeństwa. Dominująca jest klasa średnia, które na samochód wyższej klasy może sobie pozwolić po dłuższym odkładaniu pieniędzy lub nawet dopiero po zaciągnięciu kredytu na jego kupno. Wystarczy im więc dostarczyć idealne połączenie ceny z jakością. Ale nie oznacza to, że wielcy gracze rezygnują z możliwości zawalczenia o klientów ekskluzywnych. Niektóre nawet masowo produkujące auta marki cieszą się zaufaniem na tyle dużym, że po prostu tworzą obok tanich serii także linie adresowane do wyjątkowo zamożnych i wymagających odbiorców. Innym ciężko byłoby nagle zerwać ze swoim wizerunkiem taniej firmy i dlatego podkupują inne luksusowe marki, którym się nie powiodło.
Słabsze i mniej prestiżowe marki
[Głosów:0 Średnia:0/5]